Ahad, 15 Mei 2011

cOretan bUatmu waHai tEmanku....

tEman..
dEngarlah lUahan haTiku ini..
kaU segalanya buaTku..
kaulah tEman tIka aKu memErlukan..
jaNgan kau buang dIri kU ini..
jaNgan kau tInggAlkan aku
bErseOrangan...
tEman..
kaU hadIr mEwArnia hIdUpku ini..
kaU banTu aku tika aKu bUntu..
kau juga sElalU ade tIka akU kEsUnyian..
kaU cEriakan hIdUpku dEngan cErita indaHmu..
kaU bErikan aKu sEmanGat tIka aKU jatUh
kaU sEtiasa faHam aKan kElemahan dIrI ini..
kaU juga tErima saHabatmU ini sEadanya..
tErma ksIh waHai tEmanku atAs sEgaln pErgOrbnan,ksIh sYg,kEsetiaan,kpERcayaan,pergErtian& ksefahamn mu tErhadapku seLama ini....

tEman sejati sEntIasa dIhaTi
saYang kamU sEmua tEmanku.
farrah mazlina
nur fatihah
nur ihas asyikin
nur fatira
nurul munirah
nurul atikah
nor azura
norafazlina
norazlina
norhidayatulhijrah
norazmaniera
siti nurulhuda
dewi sari kartika
ummirul
kamisah
arinah fatiha
farahana
norzaini
fara emylin
aziyah
syikin
dilla
ayu andrianis
siti zulaiha
nor fatihah
fatin
and aLL my pWiend!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan